F/ nelysayang: EH...HARI NI HARI WANITA JUGAK KER??
senyumlah dikala gembira kerana itulah sebaik utusan menggambarkan keriangan di hati,..senyumlah dikala berduka kerana ia menggambarkan kerelaan hati menempuh ujian ilahi :)

Friday 9 March 2012

EH...HARI NI HARI WANITA JUGAK KER??

hye wanita-wanita..
wahh,,istimewanya andaaaa kann..
memandangkan 8 mac ramai yg wish-wish 
"SELAMAT HARI WANITA SEDUNIA"
sy pun nak wish juga la...
rasanya tak terlewat dan tak tercepat sbb
bagi saya
"SETIAP HARI MERUPAKAN HARI WANITA"

setuju??

orang pertama yg saya wish :
absolutely,my mother..
"PUAN SABITA BINTI JAMALUDIN"
KERANA
ibu saya seorang wanita.
ibu sy melahirkan saya..

keluar je dari perut 
keluarlah saya 
"SEORANG WANITA"

ini lah ibu saya
 sama takkk...

ini lah wanita pertama yg disayangi
dan sy duduk dlm perut wanita ini....
tp kakak sy kata wanita ini jumpa sy kt tepi pokok pisang tu yg tolong jagakn..
huhh..kejammm...i love my mom ! :)

ke 2 ?

ohh si gemokkk nihhh..
sy amat memerlukan perempuan ini..hihi..
sbg motivater & pembebel setia..
serta teman bergadoh seperjuangannnn..

ke - 3
puteri yang sgt baik..
yg selalu membantu merengankan beban ibu buat masa sekarang


yang ke 4
yes...budakkk ini....


suka posing kadang terpelik jugak lahh..haha..
ikot sape kalau bukan kaklong dia..peace!

ke -5 

wanita yang bergelar ibu juga !


beliau merupakan ibu susuan ku..
ahaa..merengek2..sekali dpt..yahooo.huu la.hehe
tq mak..

dan semua wanita-wanita yang ada disekeliligku :



malas nak rotate lahh..hahaha











sekiannn...saya sayang korang :)

3 comments:

  1. sayu nya acik bile tersenarai dlm diary wanita nie..thanks..n utk nely smga menjd wanita yg berjye n soleheh suatu hr nti dlm rmahtngga n karier. sikap kewanitaan nely tlh membuka hati acik utk menobat kn diri nely sbgi ank sulung wanita dlm kuarga acik... love u much2 more n more.. wlu ape3x pon terjd nely ttp d hati......

    ReplyDelete
  2. acikkkk... :'(

    ReplyDelete
  3. ok sy tkde.. bye..majuk setahun

    ReplyDelete